J
Vacker gitarr med underbart ljud.
Gitarren är i en otroligt fin, blodröd färg.
Elektroniken funkar finfint, den inbyggda stämapparaten är klockren.
Akustiskt är den inte speciellt volmystark, men levererar ett balanserat och fint ljud. Inpluggad låter den väldigt snyggt, mycket snyggare än kompisens Yamaha APX 600.
Spelbarheten är kanon, kan inte klaga på något.
Ett mycket gott köp!!
Elektroniken funkar finfint, den inbyggda stämapparaten är klockren.
Akustiskt är den inte speciellt volmystark, men levererar ett balanserat och fint ljud. Inpluggad låter den väldigt snyggt, mycket snyggare än kompisens Yamaha APX 600.
Spelbarheten är kanon, kan inte klaga på något.
Ett mycket gott köp!!
7
0
Anmäl recension
R
Över förväntan
Jag är mycket nöjd med denna gitarr. Strängarna låg mycket bra mot halsen, behövde inte justeras. Hantverksmässigt är den mycket gedigen samt ett vackert utfört hantverk. Är mycket nöjd med ljudet, fungerar bra tillsammans med bandet. Jag kör gitarren genom preamp (reverb) till pa-anläggning. Rekommenderar denna gitarr, väl värd priset.
0
0
Anmäl recension