D
En lyckträff?
Den första Harley Benton jag köpt. Hade måttliga förväntningar - jag hade sett ett par videoklipp som sa att den var väl värd sitt pris men de visade på vissa detaljer där byggkvaliteten brast. Men jag blev väldigt glatt överraskad. Gitarren är mycket välbyggt och välljudande. Den sjunger. Kanske att jag fått ett ovanligt lyckat exemplar - vad vet jag... Men oavsett så är jag extremt nöjd med detta köp.
0
0
Anmäl recension
A
Väldigt fin och bra gitarr! Synd på glappet i telejacket bara!
Väldigt fin och bra gitarr! Synd på glappet i telejacket bara.
Vet inte om andra har fått detta glapp men på min gitarr så har den ett litet glapp i telejacket.
Har får skruva loss och böja pinnen som klämmer åt kontakten ett par gånger, men det verkar inte vara den optimala lösningen.
Är dock ändå nöjd med denna gitarr eftersom den låter underbart och är snygg som få!
Thomann please fix!
Vet inte om andra har fått detta glapp men på min gitarr så har den ett litet glapp i telejacket.
Har får skruva loss och böja pinnen som klämmer åt kontakten ett par gånger, men det verkar inte vara den optimala lösningen.
Är dock ändå nöjd med denna gitarr eftersom den låter underbart och är snygg som få!
Thomann please fix!
1
0
Anmäl recension
W
incredible!
Absolutely awesome guitar in every way !
0
0
Anmäl recension
ST
Gitarr
En av de bästa gitarr som jag har köpt för de pengarna. Den är väldigt bra byggd. Ljud är fantastisk. Den riktiga telecaster ljud. Dessutom den är mycket vacker gitarr ;här på bilderna man kan inte se exakt hur ser det ut. Mycket snyggare i verkligheten. I jämförelse med pris det är en väldigt bra gitarr. Jag är så nöjd därför fem stjärnor på allt.
Mvh :Samir
Mvh :Samir
3
2
Anmäl recension