S
Okej men känns något obalanserade
Eftersom jag är svensk vill jag så klart stödja Wincent men har aldrig riktigt kommit överens med känslan i dessa stockar. Tidigare har jag kört några olika varianter av Pro Mark och på senare tid också Vater 7A Manhattan som jag upplever som oerhört sköna att spela med.
Får tyvärr inte riktigt samma balanserade känsla i dessa Vincent stockar.
När det gäller kvaliteten finns inte så mycket att anmärka på förutom att det röda trycket på stockarna nöttes bort ganska fort. Spelar ju mindre roll men ändå. Tycker kanske också att Pro Mark stockarna har något längre livstid än både Vater och Wincent
Får tyvärr inte riktigt samma balanserade känsla i dessa Vincent stockar.
När det gäller kvaliteten finns inte så mycket att anmärka på förutom att det röda trycket på stockarna nöttes bort ganska fort. Spelar ju mindre roll men ändå. Tycker kanske också att Pro Mark stockarna har något längre livstid än både Vater och Wincent
0
0
Anmäl recension