S
Mycket bra transportväska för utrustning!
En snygg toppenväska på hjul!
Jag har använt den för effektpedaler och kablage i snart ett år nu och har ingenting att klaga på. Hjulen känns stabila och handtaget går att fälla i två lägen, precis som en resväska med hög kvalité. Skönt med många fack och bra vaddering inuti. Storlek är som en kabinväska.
Mycket nöjd med denna!
Jag har använt den för effektpedaler och kablage i snart ett år nu och har ingenting att klaga på. Hjulen känns stabila och handtaget går att fälla i två lägen, precis som en resväska med hög kvalité. Skönt med många fack och bra vaddering inuti. Storlek är som en kabinväska.
Mycket nöjd med denna!
0
0
Anmäl recension