Ks
En härlig gitarr
Gillar denna gitarren väldigt.
Den är riktigt snyggt designad och har ett gött ljud på det.
Det enda som är ett litet minus är att banden är lite små, har lite svårt att känna banden när man spelar, men det kan man leva med när man har en gitarr som denna från Takamine.
Den är riktigt snyggt designad och har ett gött ljud på det.
Det enda som är ett litet minus är att banden är lite små, har lite svårt att känna banden när man spelar, men det kan man leva med när man har en gitarr som denna från Takamine.
0
0
Anmäl recension