A
Tyvärr
Ville så gärna att denna coola mik skulle vara bra. Har haft bra erfarenhet av Superlux ORTFmik tidigare. WH5 är dock inget kap.
Det största felet är att både mikstativ och sladd blir mikrofoniska så i ett PA blir den helt oanvändbar. Stampar du i golvet så blir det mycket midboomar i miken. Skär du bort det mesta av de frekvenserna i PA så blir det det annars ganska fina ljudet väldigt tunt.
Och när jag säger att både stativ och sladd blir mikrofoniska så menar jag att jag aldrig hört nåt värre.
Tyvärr.
Det största felet är att både mikstativ och sladd blir mikrofoniska så i ett PA blir den helt oanvändbar. Stampar du i golvet så blir det mycket midboomar i miken. Skär du bort det mesta av de frekvenserna i PA så blir det det annars ganska fina ljudet väldigt tunt.
Och när jag säger att både stativ och sladd blir mikrofoniska så menar jag att jag aldrig hört nåt värre.
Tyvärr.
0
1
Anmäl recension