A
Bra strängar men ingen fullträff till min fiol
Har alltid kört med Obligato men ville testa något nytt. Bra strängar med mycket kraft, men lite för hårda/vassa för min fiol. Efter tre/fyra månader av intensivt spelande tappade framförallt e-strängen glittret och övertonerna (blev falsk). Men det är ungefär lika som alla andra pirastro-strängar jag haft.
0
0
Anmäl recension