A
Helt OK väska, men inte mer.
Helt OK väska, men inte mer. Relativt tunt material som lätt går sönder. Redan efter första gigget började det gå hål vid stämskruvarna. Dessutom rätt otymplig att bära i och med att det bara finns ett handtag. MEN, vill man ha en billig väska för att skydda sin trumma vid transport ett par gånger i månaden så funkar den utmärkt.
0
0
Anmäl recension
G
OK budget-bag.
De här är väl den billigaste bagen man kan hitta. Ganska tunn stoppning. Innerfodret är lite väl känsligt, blev en reva nästan direkt när en trumma skulle tas upp ur bagen.
Dragkedjan känns också lite billig.
Men, men... bättre än ingen bag alls!
Dragkedjan känns också lite billig.
Men, men... bättre än ingen bag alls!
0
0
Anmäl recension
DS
En billig och helt OK väska!
En billig och prisvärd väska som uppfyller sin funktion.
0
0
Anmäl recension