B
Jättebra synth men kan vara lite bättre
Byggkvaliten är jättebra, den känns väldigt vällbyggt och inte ömtålig. Syntens oscillatorer och filter låter jättebra och kommer med jättemånga välgjorda presets och har ett jättebra tagentbord. Dom ända klagomålen jag har med synten är att den saknar funktioner som jag tycker alla syntar för detta priset bör ha. Några exempel är att synten har bara 4-stämmig polyfoni, inte har midi-thru, ingen aftertouch på tagenterna och ingen pitch och mod hjul. Man kan få upp till 8-stämmig polyfoni men då måste man köpa både modul varianten och tagentbord varianten och parkoppla dom via midi. Men förutom dessa problem är den en jättebra och välbyggd synt för nybörjare och erfarna personer.
0
0
Anmäl recension