L
Mycket gitarr för pengarna! Halsmiken lät kasst dock. Väldigt mörk och murrig. Lödde i ett set Fender tex-mex som funkade bättre. Stallsadlarna kunde varit bättre med. Greppbrädans radius (14") är lite för platt för min smak.
0
0
Anmäl recension
D
Okej gitarr
Översta strängarna tog emot nacken går garanterat att justera och fixa sedan var det även glapp i kontaktuttaget,
Ringde in direkt och fick otroligt bra service och är nöjd i efterhand ändå.
Ringde in direkt och fick otroligt bra service och är nöjd i efterhand ändå.
0
0
Anmäl recension