E
Kan tyvärr inte rekommenderas
Estetiskt jättebra och halsen känns toppen men.. stallet omöjliggör en bra stränghöjd/halsvinkel, går ej att sänka tillräckligt mot kroppen. Mickar går ej att få tillräckligt nära strängarna. Halsmicken låter bra men är i väldig obalans mot stallmicken som låter för svagt och tunnt.
Väldigt bra idé och dom brukar leverera fina gitarrer men denna var tyvärr ett riktigt bottennapp.
Väldigt bra idé och dom brukar leverera fina gitarrer men denna var tyvärr ett riktigt bottennapp.
0
0
Anmäl recension