H
Fantastisk för priset!
Köpte denna bas för att börja spela in lite i min lilla hemmastudio och är absolut nöjd med vad den presterar med tanke på priset!
Allt hantverk är exceptionellt och jag har inget att klaga på förutom att volymkontrollen för brygg-mikrofonen funkar sådär. Den går att dra ner till noll men kurvan är liksom inte riktigt rätt påväg ner dit, det händer nästan ingenting förrän man kommit 90% av vägen och då händer plötsligt väldigt mycket. Vad jag kunnat läsa mig till så är det egentligen en lätt fix i händerna på rätt person och säkerligen ingenting som kostar speciellt mycket om man lämnar in basen till någon som kan. Inget jätteproblem för mig personligen, men det kan säkert vara ett värre hinder för vissa.
I övrigt har jag som sagt ingenting att klaga på. Basen är otroligt vacker (t om finare än på bilderna då plektrumskyddet ser mycket bättre ut), den håller stämningen, mickarna låter kanon osv osv. För priset är det inget snack om att man får en otroligt bra bas!
Allt hantverk är exceptionellt och jag har inget att klaga på förutom att volymkontrollen för brygg-mikrofonen funkar sådär. Den går att dra ner till noll men kurvan är liksom inte riktigt rätt påväg ner dit, det händer nästan ingenting förrän man kommit 90% av vägen och då händer plötsligt väldigt mycket. Vad jag kunnat läsa mig till så är det egentligen en lätt fix i händerna på rätt person och säkerligen ingenting som kostar speciellt mycket om man lämnar in basen till någon som kan. Inget jätteproblem för mig personligen, men det kan säkert vara ett värre hinder för vissa.
I övrigt har jag som sagt ingenting att klaga på. Basen är otroligt vacker (t om finare än på bilderna då plektrumskyddet ser mycket bättre ut), den håller stämningen, mickarna låter kanon osv osv. För priset är det inget snack om att man får en otroligt bra bas!
1
0
Anmäl recension
N
Kunde inte kräva mer av priset jag betalade, det kanske inte är den bästa möjliga basen eller ger det bästa möjliga ljudet, men lågbudgetinstrument är idag på en nivå som inte är långt ifrån dyrare instrument, Harley Benton levererar ett bra instrument för en summa som knappt är märkbar i jämförelse med vad man får för instrument för pengarna.
0
0
Anmäl recension
G
Mycket bas för pengarna
Jag är ingen expert, men den här är nog minst lika bra som en Fender, sett relativt till priset. Den var till och med korrekt intonerad när den kom. Fin lättspelad hals. Som med alla nya gitarrer tar det ett tag för träet att stabilisera sej, så en halsjustering då och då får man räkna med under första året (insexnycklar följer med). Bra köp.
0
0
Anmäl recension
V
Bra bas för priset
Den gör det den ska, levererades med bra setup, något vassa bandstavar.
I helhet väldigt bra och prisvärd!
I helhet väldigt bra och prisvärd!
0
0
Anmäl recension