G
Riktigt rolig!
Man har kul med den här basen, dessutom har den ett unikt sound inkopplad, lite som en tjock kontrabas. Intoneringen var förvånansvärt bra på min bas, inga problem där. Konstruktionen känns solid, storleken är bra - nånstans mellan en ukulele och en liten gitarr. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd!
2
0
Anmäl recension
A
wow!!
Superb liten bas med suveräna ljud.
Lite slarvigt snickeri men mkt prisvärt ändå.....
Lite slarvigt snickeri men mkt prisvärt ändå.....
0
0
Anmäl recension