c
Min första elgitarr och för det priset finns det egentligen inget att klaga på. Snygg är den med. Jag var dock tvungen att fila på fretbanden men det som är mest negativt är att den stämmer av sig lätt och att den inte går att få helt i ton. Men på hela så är den klart godkänd.
1
0
Anmäl recension
PK
Good
It's good consider the price. 99 euros and you get a reverse headstock, that's awesome. Only issues really is the tuning keys and the pickups. Tuning keys doesn't work good and the pickups in my opinion doesn't sound good to my ears. But play ability and construction wise, it's nice!
0
0
Anmäl recension
D
Valuta för pengarna
Schysst gitarr till detta pris.
0
0
Anmäl recension