Tm
So fine
Much for the money!
0
0
Anmäl recension
J
Värt sitt pris…..
Fick den med väldigt vassa bandändar som jag har slipat ner något. De behöver mer omvårdnad för att bli perfekta. Annars håller den stämningen fint trots stämskruvar av nedre budgetklassen. Halsen är underbar. I samband med strängbyte så oljade jag in greppbrädan med citronolja för den såg väldigt torr och tråkig ut, men den blev vacker och fin efter åtgärden. Har en väldigt fin akustisk resonans utan inkopplad förstärkare. Väldigt vacker i sin helhet. Låter lite murrigt när den är inkopplad. Men den är rolig att spela på och den är prisvärd. Hade jag inte vetat priset på den så hade jag nog värderat den högre helt klart. Den får stå kvar i min samling. Just nu är den slaktad på strängar och det skall in två stycken begagnade P90 mickar på den.
0
0
Anmäl recension
N
Bra billig gitarr.
Funkar som den ska och kanske även bättre för en gitarr i den prisklassen. Dock så syns knappt träet på min om man inte lyser med en ficklampa på den. Så jag har i princip en vanlig blanksvart gitarr. Ganska tråkigt då den var finare på bilderna och jag förväntade mig mer att träet skulle synas.
0
0
Anmäl recension