s
Bra för pengarna
Jag köpte gitarren för att jag var sugen på en 12:a men hade en begränsad budget. Jag ångrar verkligen inte köpet! I förhållande till hur mycket jag faktiskt spelar 12:a kontra 6:a tycker jag att jag fått mycket för pengarna. Naturligtvis är hantverkskvaliteten inte i klass med betydligt dyrare gitarrer från ex.vis Taylor och Yamaha, men det är inte heller prislappen.
Jag är mycket nöjd med mitt köp!
Jag är mycket nöjd med mitt köp!
1
0
Anmäl recension
A
Grymt bra gitarr för en liten peng
Gitarren låter grymt bra - ser bra ut(jättefin finish/hantverk) och är lättspelad. I samma klass ljudmässigt som Takamine/Gibson etc men till 1/10 av priset. Den håller stämningen bra och jag testade att koppla in den i min Fender Power Chorus amp och det lät fantastiskt bra. Mao en bra mick som sitter i gitarren.
Jag har ingenting negativt att säga om detta instrument. Bara bra - köp!
Jag har ingenting negativt att säga om detta instrument. Bara bra - köp!
2
0
Anmäl recension