Z
man får det man betalar för.
Köpte resegitarren till min son som är 6år. Tämligen svår stämd men också rassel på vissa band detta på grund av att banden på vissa ställen sticker upp och därmed blir det svårt att spela över hela halsen, har inte brytt mig att returnera den då jag upptäckte problemet mycket senare. Grabben tycker det låter bra och då lägger jag mig inte i:) Personligen skulle jag lämna tillbaka och inte köpt den igen.
0
0
Anmäl recension