H
Känner mig nöjd, men…
Hantverket känns ok. Det är en billig gitarr som jag köpte för att testa Harley Benton och känner mig rätt nöjd (med tanke på priset)..
Dock så hade jag önskat mer från den som kontrollerar gitarren innan den säljs. Strängar tar i banden och mikrofoner sitter löst.. Men som sagt; det är en billig gura så för pengarna får man en hyfsad produkt (efter en del justeringar)..
Dock så hade jag önskat mer från den som kontrollerar gitarren innan den säljs. Strängar tar i banden och mikrofoner sitter löst.. Men som sagt; det är en billig gura så för pengarna får man en hyfsad produkt (efter en del justeringar)..
0
0
Anmäl recension