AJ
Förbluffande bra
Var lite tveksam när jag beställde guran. Hade en Gibson SG på 70-talet och ville ha "något liknande" igen... Att jämföra Gibson med Harley Benton... kan man det? När jag lyfte upp gitarren och kände på halsen bara njöt jag! Ljudet är helt OK och den är väldigt fin att se på. HUR kan man tillverka en gitarr så billigt??? Man får väldigt mycket för pengarna!
3
0
Anmäl recension
S
Väldigt prisvärd
Riktigt överaskning. Brå känsla att spela med ett riktigt
brå ljud. Tänker pröva andra modeller också!
Testad med Orange Crush 20. Inga problem.
brå ljud. Tänker pröva andra modeller också!
Testad med Orange Crush 20. Inga problem.
0
0
Anmäl recension
C@
Decent Newbie guitar
Like the color and finish,..sound good for that price too. ;)
0
0
Anmäl recension