C
Handikappanpassade
Jag har aldrig klarat att spela med plektrum då jag har svårt med motoriken mm pg Sjukdomen MS.
Men nu måste jag då jag vill lära mig spela elgitarr.
Och Wow ! Vilka sköna , lättgreppade och riktigt snygga plektrum. Mina går varma jämt och dom håller än!
Kommer glatt köpa fler. Men hoppar nu upp på medium då jag känner att det är dags!
Mycket fin produkt!
Men nu måste jag då jag vill lära mig spela elgitarr.
Och Wow ! Vilka sköna , lättgreppade och riktigt snygga plektrum. Mina går varma jämt och dom håller än!
Kommer glatt köpa fler. Men hoppar nu upp på medium då jag känner att det är dags!
Mycket fin produkt!
0
0
Anmäl recension