A
En bra tanke som inte når hela vägen
Tanken med produkten är god, men dessvärre så är gummikvalitén alldeles för dålig. Gummit spricker efter bara några gånger och smulas sönder vid upprepade av- och påtagningar av pedal och triggmick. Dessutom så släpper den dubbelhäftande tejpen både ifrån sargen och ifrån gummit. Men själva designen och utformandet är väldigt bra.
0
0
Anmäl recension