F
Beställt 3 stycken - alla varit trasiga vid leverans.
Paketeringen av hazern är inte bra. Paketeringen är optimal om man vill att varan ska levereras trasig. Första gången var sidan intryckt, andra gången var sladden av och den tredje gången var reglaget för röken intryckt. Synd bara att festen är imorgon och att man inte hinner få en ny. Nu måste jag bara få retur på alla.
0
0
Anmäl recension