M
Okej tjocka plektrum!
Självklart så är dem tjocka och håller också därmed VÄLDIGT BRA!
fin avrundning på kanterna.
Ända nackdelen är att plektrumet har en väldigt blank yta som ger lite svårigheter med grepp, logan hjälper till genom att he lite mönster och yta men hade kunnat vara bättre med lite mer skrovlig yta istället för helt blank.
Men det är väl en högst personlig sak. Fina plektrum i övrigt!
fin avrundning på kanterna.
Ända nackdelen är att plektrumet har en väldigt blank yta som ger lite svårigheter med grepp, logan hjälper till genom att he lite mönster och yta men hade kunnat vara bättre med lite mer skrovlig yta istället för helt blank.
Men det är väl en högst personlig sak. Fina plektrum i övrigt!
0
0
Anmäl recension
E
Bra plektrum
Detta är de bästa 2mm-plektrum jag testat. Jag har använt dem på gitarrer med både 0.11 och 0.10-strängar och jag tycker just dessa plektrum funkar bäst med 11-strängar. Plektrumets tjocklek gör att tonen blir lite fetare när man spelar, man slipper helt enkelt de plastiga ljud som tunnar plektrum ofta medför när man spelar. Jag använder dessa plektrum mest när jag spelar jazz och oftast på elgitarrer, enligt mig är dessa plektrum lite för tjocka för att spela på akustisk gitarr med. Överlag är jag mycket nöjd med dessa plektrum, enda minuset är att de kan bli lite hala ibland om man har handsvett.
0
0
Anmäl recension