L
Ett mycket trevligt instrument att spela på.
Hej.
Jag är otroligt nöjd med Seydel Söhne Silver 1847 C.
Detta munspel har verkligen hjälpt mig att göra framsteg
I att få fram nya ljud och böja toner på ett ännu bättre sätt.
Finns ingenting negativt att säga om detta spel tycker jag.
Det fattas 3 tonarter för mig av Silver 1847 (D, E och F) dem
kommer jag att köpa om jag vinner ett pris.
Mvh
Lars-Gunnar
Jag är otroligt nöjd med Seydel Söhne Silver 1847 C.
Detta munspel har verkligen hjälpt mig att göra framsteg
I att få fram nya ljud och böja toner på ett ännu bättre sätt.
Finns ingenting negativt att säga om detta spel tycker jag.
Det fattas 3 tonarter för mig av Silver 1847 (D, E och F) dem
kommer jag att köpa om jag vinner ett pris.
Mvh
Lars-Gunnar
0
0
Anmäl recension