TY
Våga behringer=)
Många ryggar snabbt tillbaka när man nämner behringerprodukter. Med all rätt måste jag säga. Men denna står sig bra mot betydligt dyrare produkter. Om man rattar lite så kan man få in ett schysst ljud. Jag använder den som DI för basen när jag spelar in idéer och rätt in i PA:t när jag inte orkar släpa med mig en förstärkare.
Det som stör lite är den plastiga konstruktionen, men någonstans måste ju priset ta ut sin rätt. Fungerar bra i studiosammanhang och om man inte planerar att stampa för hårt på den för att slå på och av live. Vid en sökning på olika forum hittar man snabbt tipps för inställningar, vissa följer även med i instruktionsboken.
Bra grej helt enkelt=)
Det som stör lite är den plastiga konstruktionen, men någonstans måste ju priset ta ut sin rätt. Fungerar bra i studiosammanhang och om man inte planerar att stampa för hårt på den för att slå på och av live. Vid en sökning på olika forum hittar man snabbt tipps för inställningar, vissa följer även med i instruktionsboken.
Bra grej helt enkelt=)
4
0
Anmäl recension
B
En nobrainer till detta pris
Har du funderat på en bas preamp eller behöver du en linebox? Köp denna! För detta pris är det otroligt vad man får. Kul att sätta före en stärkare för att tweaka ljudet, lättanvänd och bra ljud vid inspelning, bra linebox vid livespel. Pedalen känns trots platschassit rejäl, botten är av metall. Av-/påknappen känns lite svag men tar man det bara försiktigt borde det vara lugnt. Kul ljud går att få fram med denna, dock scoopar den mellanfrekvenserna rätt mycket i de flesta lägen, kan låta bra men saknar en mid-kontroll för att vrida tillbaka dem om jag velat.
0
0
Anmäl recension
L
Surprisingly good
For the price this is a pleasant surprise. I was able to dial in a good variety of tones.
0
0
Anmäl recension
M
Prisvärd baspreamp
Smidig baspreamp med bra funktioner.
Saknar kontroll för mellanregister och overdriven låter inte bra.
Saknar kontroll för mellanregister och overdriven låter inte bra.
0
0
Anmäl recension
PS
v-tone
sedvanlig Behringer kvalitet, jag är nöjd med ljud och handhavande
0
0
Anmäl recension