S
Bra men var försiktig med diskanten!
Bra mikrofon, låter "fett" och krispigt som man vill att en bra kondensator ska låta. Prova att sjunga lite snett in i membranet för att få bort lite av de värsta topparna i diskanten. Då behöver man inte gå lika hårt på deessern heller :)
3
0
Anmäl recension
J
Väldigt bra mik för pengarna
Låter sjukt bra och likt en u87. Bra isolationsområde och snygg design, denna mik kan jag använda till "allt". Passar bäst på kagge och Kontrabas.
0
0
Anmäl recension