s
Använder i 1 år
Toppen! Funkar som ska. Ända justering vore att kunna komma åt och ändra inställningar eller/och ändra grundinställningar, göra vissa permanenta. T ex jag skruvar upp manuellt echo varje gång efter uppstart genom en tangentkombination. Det känns lite upprepande.
Annars vad ska jag säga - känns som en riktig mekanisk piano.
Annars vad ska jag säga - känns som en riktig mekanisk piano.
0
0
Anmäl recension