A
Helt okej
Köpte denna för att känna lite på hur det är med ett syntetiskt rörblad till min Tenorsax.
Och responsmässigt är det väldigt bra och skön att spela med, men jag gillar inte att soundet var så raspigt blev lite för growligt för min smak.
Men för dom som gillar det soundet så tror jag denna kommer att vara perfekt.
Så jag skulle rekommendera det för dom som verkligen vill ha ett growligt sound.
Och responsmässigt är det väldigt bra och skön att spela med, men jag gillar inte att soundet var så raspigt blev lite för growligt för min smak.
Men för dom som gillar det soundet så tror jag denna kommer att vara perfekt.
Så jag skulle rekommendera det för dom som verkligen vill ha ett growligt sound.
0
0
Anmäl recension