EH
K&M 115/2 Sheet Music Holder
Jag har monterat denna hållare på ett mikrofonstativ för att ha texter på precis rätt ställe när jag sjunger eller läser in programmaterial. Jag har en vertikal extra arm (K&M 240/10) som jag monterat denna 115/2 på. Då har jag mikrofonen lite off-side från munnen när jag vänder ansiktet rakt emot textmaterialet, vilket är perfekt med tanke på puffskydet som annars skulle skymma delar av mina papper om jag hade texten bakom/ovanför mikrofonen.
Denna hållare är utmärkt eftersom man kan ställa in både vridning och lutning. Plattans storlek är som ett liggande A4-papper. Om jag har stående A4, som är normalt, kan man vid behov ha en tunn kartongskiva som stöd, eller en lite större kartongskiva om man behöver ha 2 st A4:or på samma gång.
115/2 är mycket stadig och rejäl, precis som jag väntar mig av K&M. Har aldrig blivit besviken på deras produkter och jag har en del.
Denna hållare är utmärkt eftersom man kan ställa in både vridning och lutning. Plattans storlek är som ett liggande A4-papper. Om jag har stående A4, som är normalt, kan man vid behov ha en tunn kartongskiva som stöd, eller en lite större kartongskiva om man behöver ha 2 st A4:or på samma gång.
115/2 är mycket stadig och rejäl, precis som jag väntar mig av K&M. Har aldrig blivit besviken på deras produkter och jag har en del.
0
0
Anmäl recension
JA
Bra men blir stabil efter ett tag.
Har köpt många eftersom de efter ett tag slits ut! Det borde vara en mycket kraftigare skruv och säkrare anordning som man fäster hela stativet med än den som är idag. Annars är idéen och framförallt storleken toppen!
0
0
Anmäl recension
H
K&M = kvalitet
Som vanligt med K&M-produkt. Aldrig besviken. Köp!
0
0
Anmäl recension
M
Kanon!
Fantastiskt litet notställ för A5 format! Har alla tänkbara inställningar för att bli nöjd! Värd varenda krona!
0
0
Anmäl recension
A
Stabilt
K&M är ju vad det är, stabilt fast det är i litet format, perfekt på de tighta scenerna, kan inte se framför mig att denna skulle gå sönder heller för den delen.
0
0
Anmäl recension
U
Litet notstativ
Bra notställ men i minsta laget
0
0
Anmäl recension