K
Nöjd!
Jag satt med die-cast på min gamla Cort-strata, och de dög inte.
Det här var skillnad som natt och dag. Mer än nöjd. visst man kan betala mer, men de här duger alldeles utmärkt för mig. Det stora jobbet var att använda en reamer för att göra hålen lite större. det är ju skillnad på storlek mellan moderna tuners och gamla. Med nya tuners och sadlar så lyfte den gamla guran flera nivåer för mig. Tack till Thomann.
Det här var skillnad som natt och dag. Mer än nöjd. visst man kan betala mer, men de här duger alldeles utmärkt för mig. Det stora jobbet var att använda en reamer för att göra hålen lite större. det är ju skillnad på storlek mellan moderna tuners och gamla. Med nya tuners och sadlar så lyfte den gamla guran flera nivåer för mig. Tack till Thomann.
0
0
Anmäl recension
Sp
Fungerar
Satte på dem på min strata och den håller stämningen. De känns ordentligt byggda med bra kvalitet. Tiden får utvisa hur bra de fungerar.
0
0
Anmäl recension