F
Fungerande gitarrband
Fungerande band. Väldigt hårt i början. Lagt ner mycket tid att knåda bandet. Axelkuddarna är ok men kunde vara tjockare. Ett minus till metallspännet jag är rädd gör märken i gitarren. Har tejpat den. Bra band sett till priset.
1
0
Anmäl recension
M
Trevlig rem
Har du den på en hyfsat lätt gitarr känns knappt gitarren, för tung gitarr känns ganska tung. Har haft den på en gretsch duo jet cadillac green och det har fungerat fin fint. Bandet känns tidsenligt för vissa gitarrer. Som tele, strata Lp osv.
0
0
Anmäl recension
M
sitter bra
snygg och billig passar bra till gibson.
sitter rejält
sitter rejält
0
0
Anmäl recension