H
Nöjd
För priset är den bra och så är den ju snygg. Låter helt OK med kanske lite svag utsignal men det stör inte jättemycket. Är inte helt nöjd med ljudet utan dist/overdrive/fuzz men absolut ingen katastrof. Bra bruksgitarr att ha i replokalen som inte behöver vara orolig för. Fyller sin funktion utan att jag direkt saknar något.
0
0
Anmäl recension
SS
Wow
Nästan som min -68 tele
Trevligt
Trevligt
0
0
Anmäl recension