JN
Väldigt prisvärd gitarr!
Det måste vara omöjligt att kunna få mer för pengarna än denna gitarr ger. Kanonbra ljud och funktion till superpris! Lättstämd och låter mycket bra både med och utan den inbyggda micken. Bra förpackad som alltid från Thomann.
3
0
Anmäl recension
A
Harley Benton D-120CE VS
Otroligt fin gitarr. Välgjord och med mycket högblank finish.
Hade en dyr Ackustisk Fender innan, men den här är bättre.
Vilket bra pris, att man kan göra en så fin gitarr, så billigt.
Bra elektronik och mycket bra ljud.
Det enda som saknas är stämapparaten ! (Tuner)
Jag är jättenöjd.
Hade en dyr Ackustisk Fender innan, men den här är bättre.
Vilket bra pris, att man kan göra en så fin gitarr, så billigt.
Bra elektronik och mycket bra ljud.
Det enda som saknas är stämapparaten ! (Tuner)
Jag är jättenöjd.
2
0
Anmäl recension
s
vilken gura för inga pengaralls!
fantastisk gitarr för billig peng.
1
0
Anmäl recension
AJ
En riktig fullträff
Helt fantastisk gitarr. Låter jättebra både med och utan stärkare. Passar utmärkt på både scen och festen. Väldigt lättspelad. Harley Benton kommer garanterat att bli ett stort märke i framtiden. Priset är oslagbart! Mycket nöjd,
1
0
Anmäl recension
v
Bra första gitarr
Köpte denna då jag inte har en Dreadnought sen innan. För det mesta spelat på parlor gitarrer.
Är mycket nöjd med denna gitarr! Ljudet är förvånande bra, intoneringen perfekt vilket jag inte trodde det skulle vara på en sån billig. Inga vassa fret ends, väldigt skön att spela på.
Jag rekommenderar denna gitarr om du är ny och vill börja med något billigare.
Är mycket nöjd med denna gitarr! Ljudet är förvånande bra, intoneringen perfekt vilket jag inte trodde det skulle vara på en sån billig. Inga vassa fret ends, väldigt skön att spela på.
Jag rekommenderar denna gitarr om du är ny och vill börja med något billigare.
0
0
Anmäl recension
K
Jättefin gitarr!
En jättefin gitarr som är kolossalt prisvärd! Den har en ton som jag inte väntat mig i denna prisklass! Dessutom fick vi ett exemplar som är fullkomligt klanderfritt i finish och utförande. En otroligt fin gitarr!
1
0
Anmäl recension