R
En billig peng för mycket doom
Vilket otrolig förstärkare för sitt pris. Använder den främst för att spela doom och stoner, rattar man rätt så behövs knappt ett par fuzzpedaler, även om jag själv har två framför den, men den här förstärkaren kan ge ifrån sig en otroligt bra grund för de som vill spela doom, stoner eller liknande musik. Sedan får man inte glömma, den är otroligt snygg.
1
0
Anmäl recension
F
Uninspiring sounds…
After reading all positive reviews on the Internet I decided to give it a try.
Unfortunately this amp is not a good sounding amp. It lacks definition in the bass register and makes some note completely dead and uninspiring.
Tried for an hour to get some kind of inspiring sound out of it but it failed.
I don’t if it is the poweramp, the speaker or the cabinet that makes the sound so bad. Maybe the combination of it all.
So it goes back. Thanks Thomann for the ”Money Back”.
Unfortunately this amp is not a good sounding amp. It lacks definition in the bass register and makes some note completely dead and uninspiring.
Tried for an hour to get some kind of inspiring sound out of it but it failed.
I don’t if it is the poweramp, the speaker or the cabinet that makes the sound so bad. Maybe the combination of it all.
So it goes back. Thanks Thomann for the ”Money Back”.
0
0
Anmäl recension
K
Perfekt för priset
Har haft förstärkaren i ett halvår ungefär. Har hittills inte varit några bekymmer. Rätt så brett ljud och man kan få den väldigt att skrika väldigt högt
0
0
Anmäl recension