T
favorit stall
Jag har inte monterat denna än men jag har erfarenhet av 2-point trem från Babicz som jag är supernöjd med.
Just intonering och justering stränghöjd är det bästa jag stöt på.
Vad det gäller ljud så är jag inte så petig eftersom det alltid går att kompensera det med förstärkaren.
Just intonering och justering stränghöjd är det bästa jag stöt på.
Vad det gäller ljud så är jag inte så petig eftersom det alltid går att kompensera det med förstärkaren.
0
0
Anmäl recension
b
Intonation welcome
My old tele from the 80s had the original bridge and it just wasn't possible to intonate properly, but with this bridge it is! Great sustain as well!
0
0
Anmäl recension